Zespół

Uśmiechnięci i otwarci – chcemy wraz z naszymi klientami tworzyć przestrzenie funkcjonalne i estetycznie wysmakowane. Wspólnymi siłami poszukujemy nowych i zapomnianych lądów, odkrywamy ich tajemne zakamarki i przywracamy im utracone piękno. Działamy zawsze razem, choć każdy z nas ma swoje nadzwyczajne moce.

Alexander Weiss

pomysłodawca, właściciel

W codziennej pracy łączy wykształcenie ekonomiczne z niepoprawnym optymizmem. Wierzy w wiedzę jako podstawę sukcesu oraz partnerstwo. Nigdy nie czeka, zawsze działa. W ciągu 20 ostatnich lat założył i prowadzi własne przedsiębiorstwa w różnych branżach takich jak szpitalnictwo i handel. I nawet jeśli osiągnął już sukces zawodowy, wciąż nie zwalnia. Obecnie skupia się na rynku nieruchomości, inwestując w mieszkania i obiekty komercyjne.

Daria Żarnoch

architekt wnętrz

Jej przestrzenne aranżacje to kwintesencja estetycznego wyczucia i kilkuletniego doświadczenia w aranżacji wnętrz. Podstawy swojej wiedzy zdobywała w Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach, aby rozwijać je w licznych projektach. Za sprawą zasady “Daj mi pustą przestrzeń, a dzięki doświadczeniu i sprawdzonym narzędziom stworzę wspaniały i pożądany obraz” zjednała sobie zaufanie wielu klientów. Potwierdzeniem jej zdolności jest certyfikat “Akredytowanego home stagera”.

Certyfikat Home Staging Certyfikat szybkich metamorfoz

Jakub Żbik

menedżer ds. sprzedaży

Doświadczony specjalista w relacjach z klientami. Kontakty ze swoimi partnerami opiera na otwartości i zaangażowaniu w swoją codzienną pracę. Nie straszne mu pytania, zastrzeżenia, uwagi i wymagające życzenia ze strony klientów – nawet poza godzinami pracy. Jakub to tytan pracy, który długoletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta wykorzystuje świadomie i zawsze z myślą o swoim kliencie. W razie jakichkolwiek problemów, służy cenną pomocą i swoim czasem.

Karolina Hadrys

administrator nieruchomości

Budowanie swojego doświadczenia w branży związanej z nieruchomościami rozpoczęła odważnie zaraz po ukończeniu szkoły. Swoją wiedzę poszerzała na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Dziś, równie odważnie wypełnia zadania związane z administracją obiektów biurowych i lokali mieszkaniowych. Bezbłędnie panuje nad niezliczoną dokumentacją firmową oraz skomplikowanymi kwestiami finansowo-kadrowymi. Dzięki jej działaniom organizacyjnym, naszej firmie nie grozi chaos.

Sebastian Kura

specjalista ds. technicznych

Człowiek niezastąpiony. W jego rękach znajduje się zaopatrzenie oraz dostawa niezbędnych dla firmy materiałów budowlanych. Jego dokładność oraz szczegółowość to fundament działań logistycznych naszej firmy. Dzięki niemu, praca całego zespołu przebiega sprawniej, każdy posiada potrzebne narzędzia do pracy i wszystko “dopięte jest na ostatni guzik”. Również wtedy, gdy pojawią się problemy natury technicznej, nie pozostawia ich nierozwiązanymi.

Izabella Kura

menedżer biura

Zaplecze firmowe, w tym koordynacja zaopatrzenia, sporządzanie zamówień oraz współpraca z podwykonawcami nie mają dla niej żadnych tajemnic. Za sprawą swojej uprzejmości wobec innych oraz ciężkiej pracy zjednuje sobie serca wszystkich kontrahentów. Co więcej, ze swojej pracy czerpie ogromną satysfakcję i motywację do dalszego działania. Ten zapał sprawia, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych, a każde nieporozumienie i wątpliwości można szybko rozwiązać.

Jakub Żbik

menedżer ds. sprzedaży

Nasz konsultant odpowie na wszystkie Państwa pytania oraz zaprezentuje nasze możliwości.

668 135 668

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli zaciekawiła Państwa nasza oferta, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Jesteśmy również otwarci na organizację spotkania biznesowego.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Rozumiem